ПРАВИЛА

Чого робити не варто?

Ми вважаємо фальсифікацією та маніпулюванням процесом голосування такі дії учасників:

  • використання для накрутки голосів ботів і віртуалів (профілів людей, які не існують, і створених з корисливою метою іншими користувачами);
  • купівля голосів (у тому числі користування CPA-біржами);
  • використання сервісів з обміну «лайками» та ресурсів «призоловів»;
  • фродінг — накрутка голосів через зламані акаунти реальних користувачів;
  • реєстрація одного учасника під різними іменами;
  • інші незаконні дії, які спрямовані на отримання переваг у процесі голосування.

Звертаємо вашу увагу на те, що маніпулюванням вважається накручування голосів, зумовлене не лише діями учасника, а й діями його найближчих друзів і родичів.

Для забезпечення рівних умов участі в конкурсі ми перевіряємо учасників на факт маніпуляції результатами голосування протягом усього терміну дії конкурсу. Ми користуємося такими правилами перевірки:

  • Організатор і Виконавець перевіряють усіх учасників на факт маніпуляції. Якщо такі реєструються, Організатор та/або Виконавець Акції можуть анулювати голоси (у тому числі голоси реальних користувачів) пропорційно до кількості порушень, знайдених під час перевірки.
  • Публічні обговорення правомірності рішень Організатора та Виконавця Акції будуть розцінюватися як прояв неповаги і можуть бути підставою для дискваліфікації голосів учасників, які беруть участь у таких обговореннях.

Також на власний розсуд ми можемо визнати недійсною будь-яку реєстрацію (авторизацію) і заборонити подальшу участь в Idea-X будь-якій особі, яка:

  • підроблює або отримує вигоду з підробки процесу реєстрації, авторизації, голосування або інших етапів проекту;
  • порушує правила Idea-X (кликабельно);
  • докучає, ображає, принижує честь, гідність, ділову репутацію, порушує законні права, загрожує або завдає шкоди учасникам та користувачам Idea-X.

Коментарі, які ви залишаєте на сайті Idea-X, а також матеріали з посиланням на Idea-X, мають відповідати зазначеним нижче умовам:

  • Мати змістове навантаження i відповідати тематиці етапу Idea-X та конкретної дискусії. Коментарі та матеріали, що не стосуються обговорення, можуть бути видалені на розсуд модератора.
  • Ми забороняємо розміщувати у матеріалах посилання, графічну і будь-яку іншу інформацію, що містить ненормативну лексику, образи; наклепницьку інформацію; інформацію, що не має зв`язку з тематикою обговорення конкурсу; інформацію, що не відповідає дійсності, а також будь-яку інформацію, яка може бути розцінена як аморальна або така, що пропагує насильство.
  • Ми забороняємо розміщувати інформацію, що порушує будь-які права інтелектуальної власності (в т.ч. будь-які авторські та суміжні права) третіх осіб.
  • Ми забороняємо залишати у коментарях необґрунтовану критику під ідеями інших Учасників.
  • Ми забороняємо обговорювати дії адміністрації сайту Idea-X у дискусійній панелі. Для всіх пропозицій, скарг, питань стосовно цього пункту прохання звертатися за електронною адресою nescafe_3in1@coxo.com.ua.
  • Модератор Idea-X залишає за собою право видаляти коментарі, які не відповідають цим вимогам.
Брейншторм
ПРИЄДНУЙСЯ ДО НАШОЇ СПІЛЬНОТИ
ПРИЄДНУЙСЯ ДО НАШОЇ СПІЛЬНОТИ
З чого почати?

Idea-X — це платформа для людей, які люблять створювати і підтримувати цікаві і корисні ідеї та ділитися ними.

Ви можете запропонувати будь-яку ідею стартапу, що стосується однієї з трьох категорій проекту: творчої, бізнесової або соціальної.

Це може бути книга, фільм, гаджет, спосіб допомоги іншим, цікава бізнес-модель... Прочитайте ці поради — вони підкажуть, як краще оформити та подати власний стартап. Не забувайте про сфокусованість і чітку кінцеву мету свого проекту — і все вийде!

Кожна ідея стартапу повинна мати:
  1. Назву проекту.
  2. Опис ідеї стартапу: суть, мета, історія створення.
  3. Опис фінансової складової проекту.
  4. Візуалізацію проекту.
Назва проекту

Максимально стисло та інформативно сформулюйте назву свого стартапу. Перше, що побачать відвідувачі сайту та журі проекту — буде назва вашого стартапу.

Тому з назви має бути зрозуміло, про що далі йтиме мова. Уникайте абстрактних та незрозумілих назв, вони можуть зіпсувати перше враження від проекту.
Проект з цікавою та зрозумілою назвою привертає увагу та викликає бажання його переглянути і поділитися ним.

Опис стартапу або ваша історія

Сторінка стартапу — це місце, де ви ділитеся своєю історією, розповідаєте, що і чому хочете створити за допомогою Ідеї-Х.
Ваша розповідь має зацікавити аудиторію та «продати» ваш проект.
Щоб зробити опис вдалим, дотримуйтеся цих порад:

  • Розкажіть про себе та членів команди, що залучені у проект.
  • Зазначте, як у вас з’явилась ідея створення стартапу, яка за ним стоїть історія.
  • Опишіть чітко та аргументовано суть, користь та/або інноваційність проекту, його мету та унікальність.
  • Оцініть потенціал свого стартапу, перспективи його розвитку в майбутньому.
  • Розкажіть, для кого ваш проект, хто буде його аудиторією/споживачем/клієнтом.
Фінансова складова

Оцініть приблизний бюджет проекту і розкажіть — на що саме ви витратите 100 000 грн у разі виграшу?

Розкажіть, чи залучалися у ваш проект якісь інвестиції в минулому? Якщо ваш стартап передбачає продаж товару або послуги, вкажіть, якою буде їх приблизна вартість.

Відповіді на ці запитання допоможуть отримати додаткові бонуси в очах журі, оскільки розуміння та планування витратної частини стартапу — запорука його успіху.

Візуалізація проекту

Відеоопис проекту не є обов’язковим, але він допоможе передати суть вашого стартапу та збільшить шанси бути поміченими. Запишіть відеоінтерв’ю, в якому швидко і зрозуміло донесіть ідею свого проекту, а також поясніть, чому ви хочете втілити його у життя. Ваше відео не повинне бути суперпрофесійним — просто розкажіть в ньому про свій стартап, дотримуючись (але не обмежуючись) інструкції опису проекту. Це ваш шанс проявити себе! Щоб додати візуалізацію стартапу, зробіть наступне:

  • зніміть відео та завантажте його на Youtube.com чи Vimeo.com згідно зі стартап-порадами, рекомендована довжина відео — 3 хвилини;
  • додайте посилання у спеціальне поле в реєстраційній формі.

Якщо ви не можете зробити відео, радимо вам оформити проект у вигляді відеопрезентації зі слайдів або завантажити яскраві зображення/фото проекту (максимум 3 шт.). Це допоможе скласти уявлення про стартап та підкреслить вашу ідею.

  • Зважайте на розмір фото, він не має перевищувати 1 МБ, інакше система автоматично зменшить ваші зображення.
  • Презентацію зі слайдів робіть у звичному PowerPoint та перетворюйте на відео за допомогою відеоредакторів або ж Youtube. Далі додайте посилання у спеціальне поле в реєстраційній формі. Рекомендована кількість слайдів — 10-12.

Найголовніше — будьте креативними у своєму описі та добряче повеселіться!