питання – відповіді

Я став фіналістом проекту Ідея-Х, що робити далі?

Протягом трьох днів після початку третього етапу ми зв'яжемося з тобою та окреслимо подальші кроки. Для захисту проекту у фіналі ми влаштуємо зйомку невеликого сюжету-візитки про твій стартап. Деталі організації зйомки дізнавайся у модератора проекту.

Як стати переможцем третього етапу?

Для того щоб стати переможцем третього етапу, успішно презентуй свій проект перед зірковим журі. Захист стартапів відбуватиметься під час зйомок телевізійного шоу на каналі M1.

Як відбувається голосування у третьому етапі?

У фіналі ми обнуляємо рейтинг стартапів. Трьох переможців, по одному в кожній категорії, обере зіркове журі. Вони отримають по 100 000 грн на реалізацію мрії. Також маємо приємний бонус — додаткові 50 000 грн одному з 9 фіналістів за голосуванням спільноти на сайті.

Чи є якісь обмеження щодо голосування за стартапи на сайті?

Протягом цього етапу ти можеш проголосувати один раз, тобто віддати свій голос всього за одну ідею стартапу.

Як проходитиме захист проекту перед зірковим журі?

Умови захисту проектів ми оголосимо додатково протягом 20 календарних днів з початку третього етапу. Протягом цього терміну мають бути узгоджені формат і дата захисту проекту, але не пізніше ніж 12 серпня 2015.

Чи є у фіналістів можливість допрацювати свій проект до захисту перед зірковим журі?

Так, фіналісти можуть допрацювати матеріали для захисту перед журі. Для пояснення вимог до оформлення візуальних матеріалів, а також загального порядку і формату захисту з фіналістами зв’яжеться модератор проекту.

Яка сума грошового подарунку?

Три головні переможці отримають по 100 000 гривень на реалізацію своїх проектів. Додаткові 50 000 грн ми вручимо одному з 9 фіналістів за результатами голосування спільноти на сайті. Суми подарунків вказані за вирахуванням усіх податків та зборів.

Як отримати грошовий подарунок?

Для того щоб отримати подарунок, ви маєте відповідати вимогам до учасників Акції (дивись пункт 3 Вимоги до Учасників Акції офіційних правил) і виконати вимоги пункту 7 Офіційних правил «Порядок, умови и Терміни Отримання заохочення та подарунків» для отримання подарунка.

Як набрати якомога більше голосів?

Визначте, хто цільова аудиторія вашого проекту, і потурбуйтеся про максимальне поширення інформації про нього на цікавих медіа-майданчиках.
Використовуйте соціальні мережі — розкажіть про свій стартап друзям, попрохайте їх підтримати вас і поширити інформацію серед їхніх друзів. Щоб ефектно виділити пост про ваш стартап у стрічці новин, скористайтеся функцією інтерактивного шерінгу.
Роздрукуйте листівку, яку ви створили за допомогою функції інтерактивного шерінгу, та поширюйте її офлайн. Також домовтеся про поширення інформації про ваш проект у цікавих спільнотах і на сторінках лідерів думок вашої цільової аудиторії.
Напишіть статті про користь та інноваційність вашого стартапу до газет чи онлайн-медіа.
Зверніться за підтримкою до місцевого радіо, організуйте виступ чи огляд вашого проекту.
Зніміть вірусне відео про проект. Розкрийте в ньому ідею стартапу і причини, чому люди мають за вас проголосувати.
Поширюйте інформацію про проект у вашому університеті, на роботі чи у будь-яких місцях, де ви можете натрапити на його цільову аудиторію. У пригоді вам стануть листівки, плакати і промо-столи.
Ми не обмежуємо вашу креативність в поширенні інформації про стартап.
Головне — вірте у свій проект і надихайте ним інших людей!

Чи збільшує кількість голосів коментування та поширення мого проекту?

Ні, поширення ідеї учасником за допомогою функції «Поділитись» і коментування не збільшує загальну кількість голосів.

Як швидко кількість голосів оновлюється на сайті?

Нові голоси за проект з’являються одразу після того, як користувач натиснув кнопку «голосувати» на сайті.

Які є правила щодо набору голосів?

Ми забороняємо застосовувати будь-які механізми чи програми, які фальсифікують (накручують, штучно збільшують) кількість голосів, і використовувати облікові записи неіснуючих людей («ботів») у соціальних мережах для голосування. В такому разі ми можемо анулювати голоси чи дискваліфікувати автора цієї ідеї стартапу.
Брейншторм
ПРИЄДНУЙСЯ ДО НАШОЇ СПІЛЬНОТИ
ПРИЄДНУЙСЯ ДО НАШОЇ СПІЛЬНОТИ
З чого почати?

Idea-X — це платформа для людей, які люблять створювати і підтримувати цікаві і корисні ідеї та ділитися ними.

Ви можете запропонувати будь-яку ідею стартапу, що стосується однієї з трьох категорій проекту: творчої, бізнесової або соціальної.

Це може бути книга, фільм, гаджет, спосіб допомоги іншим, цікава бізнес-модель... Прочитайте ці поради — вони підкажуть, як краще оформити та подати власний стартап. Не забувайте про сфокусованість і чітку кінцеву мету свого проекту — і все вийде!

Кожна ідея стартапу повинна мати:
  1. Назву проекту.
  2. Опис ідеї стартапу: суть, мета, історія створення.
  3. Опис фінансової складової проекту.
  4. Візуалізацію проекту.
Назва проекту

Максимально стисло та інформативно сформулюйте назву свого стартапу. Перше, що побачать відвідувачі сайту та журі проекту — буде назва вашого стартапу.

Тому з назви має бути зрозуміло, про що далі йтиме мова. Уникайте абстрактних та незрозумілих назв, вони можуть зіпсувати перше враження від проекту.
Проект з цікавою та зрозумілою назвою привертає увагу та викликає бажання його переглянути і поділитися ним.

Опис стартапу або ваша історія

Сторінка стартапу — це місце, де ви ділитеся своєю історією, розповідаєте, що і чому хочете створити за допомогою Ідеї-Х.
Ваша розповідь має зацікавити аудиторію та «продати» ваш проект.
Щоб зробити опис вдалим, дотримуйтеся цих порад:

  • Розкажіть про себе та членів команди, що залучені у проект.
  • Зазначте, як у вас з’явилась ідея створення стартапу, яка за ним стоїть історія.
  • Опишіть чітко та аргументовано суть, користь та/або інноваційність проекту, його мету та унікальність.
  • Оцініть потенціал свого стартапу, перспективи його розвитку в майбутньому.
  • Розкажіть, для кого ваш проект, хто буде його аудиторією/споживачем/клієнтом.
Фінансова складова

Оцініть приблизний бюджет проекту і розкажіть — на що саме ви витратите 100 000 грн у разі виграшу?

Розкажіть, чи залучалися у ваш проект якісь інвестиції в минулому? Якщо ваш стартап передбачає продаж товару або послуги, вкажіть, якою буде їх приблизна вартість.

Відповіді на ці запитання допоможуть отримати додаткові бонуси в очах журі, оскільки розуміння та планування витратної частини стартапу — запорука його успіху.

Візуалізація проекту

Відеоопис проекту не є обов’язковим, але він допоможе передати суть вашого стартапу та збільшить шанси бути поміченими. Запишіть відеоінтерв’ю, в якому швидко і зрозуміло донесіть ідею свого проекту, а також поясніть, чому ви хочете втілити його у життя. Ваше відео не повинне бути суперпрофесійним — просто розкажіть в ньому про свій стартап, дотримуючись (але не обмежуючись) інструкції опису проекту. Це ваш шанс проявити себе! Щоб додати візуалізацію стартапу, зробіть наступне:

  • зніміть відео та завантажте його на Youtube.com чи Vimeo.com згідно зі стартап-порадами, рекомендована довжина відео — 3 хвилини;
  • додайте посилання у спеціальне поле в реєстраційній формі.

Якщо ви не можете зробити відео, радимо вам оформити проект у вигляді відеопрезентації зі слайдів або завантажити яскраві зображення/фото проекту (максимум 3 шт.). Це допоможе скласти уявлення про стартап та підкреслить вашу ідею.

  • Зважайте на розмір фото, він не має перевищувати 1 МБ, інакше система автоматично зменшить ваші зображення.
  • Презентацію зі слайдів робіть у звичному PowerPoint та перетворюйте на відео за допомогою відеоредакторів або ж Youtube. Далі додайте посилання у спеціальне поле в реєстраційній формі. Рекомендована кількість слайдів — 10-12.

Найголовніше — будьте креативними у своєму описі та добряче повеселіться!